O dopingu a imbecilech, kteří ho propagují

O dopingu a imbecilech, kteří ho propagují
Přiznám se, že mě neuvěřitelně štve, co se za posledních 5 let stalo se silovými sporty kvůli několika vybraným imbecilům, kteří pro svůj vlastní finanční prospěch a osobní marketing brutálně poškodili náš sport i zdraví mnoha mladých lidí. Štve mě, že se kvůli těmto několika imbecilům dostal v posledních 5 letech doping z vrcholového sportu k úplným začátečníkům, kteří nemají vůbec pořešený správný trénink️‍️, jídelníček ani suplementy, ale v 15 letech se ve fitku baví o trenbolonu, růsťáku a inzulínu, protože to viděli na YouTube/Instagramu. Ve videu se snažím vysvětlit, k čemu vede tato údajná “osvěta o dopingu” na internetu, když ji vidí začátečníci a děti, které zkrátka a dobře ještě absolutně nemají žádné kritické myšlení.

Nesmírně si vážím všech vrcholových závodníků a závodnic v silových sportech napříč všemi federacemi, kteří si toto uvědomují a v uplynulých měsících se vyjádřili, že tohle téma nikdy na internetu veřejně před dětmi řešit nebudou. A sami mi v mnoha případech řekli, že je tato situace také štve a chtěli by s tím něco udělat.

️Nemá smysl mi psát, že bych se k tomu neměl vyjadřovat, když jsem sám měl kvůli dopingu disciplinární (2005) a zdravotní (2007) problém. PRÁVĚ PROTO, že jsem tyto chyby v minulosti udělal, pracuji už od roku 2008 s mládeží, píšu články a knihy a o těchto věcech jsem se dosud pravidelně bavil za zavřenými dveřmi na soustředěních a seminářích, jak se každý může přesvědčit zde: https://www.lukasroubik.cz/svaz_kulturistiky/ Pokud ale někteří imbecilové považují za normální například radit VEŘEJNĚ na svém Instastories užívat inzulín  bez toho, aby si vůbec uvědomili, kdo tuto informaci může vidět a jak s ní může naložit, nezbývá mi, než také reagovat veřejně. Moc děkuju Aleš Lamka – Fitness , že mi k tomu dal prostor. Celé video najdete zde a budu samozřejmě velice rád za jeho sdílení:

NADCHÁZEJÍCÍ: 
vzdělávací akce

V sobotu se také uskuteční on-line webinář pro vytrvalostní sportovce: